Nya skuggor!

67191-371


Idag har jag köpt en ny ansiktspeeling från Clinique. Som jag redan provat! Mycket skön peeling för ansiktet, och den går även att använda varje dag, så mild är den. Fungerar på alla hudtyper. 235kr kostar den, jag köpte min på Åhléns.

Sen fick jag två stycken ögonskuggor av Gabriel. Från Make Up Store. Från deras nya serie Celebration. De heter "famous" och "jubilee". Den först nämnda är en guldig skugga och den andra har en svart nyans. Mycket snyggt ihop! Har inte provat själv, men såg en bild med dessa ögonskuggor ihop. Sen så har dessa en ny förpackning, som jag hoppas alla skuggor får sen :). Förpackning är också viktigt =).
Ska prova dessa skuggor imorn, visar hur det blev!

Nu ikväll blir det lugnt och skönt.. Läsa, se nån film kanske.

Ha en mysig lördag kväll, så ses vi! ♥ Johanna

Btw, kolla in denna mode sida; fashionweekendshop.se
Mycket snygga kläder och skor!

Kommentarer
Postat av: Gilraen

Härligt, ser fram emot att se resultatert på ögonskuggorna! Dom var riktigt snygga! Lika så förpackningarna. :D

2006-08-26 | 20:45:52
Bloggadress: http://gilraen.blogsome.com
Postat av: Angel

Oh ska spana in

2006-08-26 | 22:20:38
Bloggadress: http://lovingangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback