Lista... =)

Blev utmanad av Lea;

Tio första:
Första bästa kompis: Annica
Första bil: Har ingen egen bil, men lånar pojkvännens och mina föräldrars =)
Första kärlek: Allra första!? Oj.. när var det ;)
Första husdjur: Fiskar, haha!
Första semester: Turkiet (Alanya)
Första jobb: Hamburgare/Pizza ställe (16år var jag då)
Första köpta skiva: Det kommer jag ihåg konstigt nog, det var Absolute Music, men kommer inte ihåg vilket nummer. Köpte den tillsammans med min första Cd-spelare :)
Första riktiga kärlek: En pojkvän jag hade för ett par år sedan var det.. 
Första piercing: Öronen!
Första konsert: Kent!

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Vin (rött)
Sista bilfärd: Med min pojkvän.
Sista filmen du såg: The Break-up på bio.
Sista bubbelbadet: Igår kväll faktiskt hemma =)
Sista spelade cd: Blir inte så mycket CD, utan radio hemma och Mp-3 annars..
Sista gången du grät: När jag såg The Break-up, en scen där gjorde att mina tårar kom :)
Sista måltiden: Frukost

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej!
Blivit arresterad? Inte det heller..
Blivit kär vid första ögonkastet? Jaa det har hänt!
Varit på tv? Ja, i en publik. Nåt program om roliga hemma videos, lääänge sedan det.
Fått ditt hjärta krossat? Ohh ja!
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej.
Haft ett one night stand? Ja..
Busringt till nån? Ja det har jag, ett antal gånger =)

Sju saker du har på dig:
1. Vita shorts
2. Min nya sjal
4. Svart linne
5. Rosa BH, J.Lo
6. Diadem, vit.
7.Tofs svart

Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Bästa vännen
2. Pojkvännen
3. Syrran
4.

Tre val:
Svart eller vit? Hmm..svårt. Men vitt väljer jag!
Sommar eller vinter? sommar
Choklad eller chips? choklad

Två saker att göra innan du dör.
1. Gifta mig, skaffa barn!
2. Shoppa i New York =) och resa annars mycket!

En sak du ångrar:
1. Att jag stått ut med massa saker som man kunde avslutat.


Kommentarer
Postat av: Annie

Du vet väl att du får låna Baby blue när du vill oxå! :D

2006-08-08 | 15:38:35
Bloggadress: http://www.anniesworld.webblogg.se
Postat av: Sandra

Annie: Jaa självklart =)

2006-08-08 | 17:10:12
Bloggadress: http://www.pinkpanther.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback