Resultat av provning av ansiktsmask

Jag har nu provat ansiktsmasken jag köpte. Jag började med att använda en skonsam ansiktspeeling för att ta bort orenheter på djupet, jag använde en från biotherm som jag fick som prov förpackning. Sen använde jag lancomes ansiktsmask jag köpt idag. Jag applicerade den tunt över panna, kinder, haka, näsa och halsen. Lät den sitta i 5 minuter. Man kände hur ansiktet började stelna av masken. Sen sköljde jag ansiktet med varmt vatten. Smörjde in sedan med en fukt kräm, som är anpassat efter mig. Jag använder cliniques fuktkräm. Som är suverän tycker jag. Jag brukar få lite torrare hy på vintern. Så denna är suverän.

Ansiktsmasken tycker jag var väldigt bra. Jag känner nu efteråt att ansiktet känns renare och fräschare. Ska göra detta en gång i veckan nu. Denna mask passar bra om man har normal till blandad hy.

Priset är rätt så dyrt, 320kr för 100ml, men den är väldigt dryg, så man behöver inte ta mycket. Så denna rekomenderar jag!


Kommentarer
Postat av: christine

Det är underbart med ansiktsmasker och peeling! Love it! =)

2006-04-06 | 09:51:52
Bloggadress: http://chrisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback