Nyklippt.

Idag var jag och klippte mig! Känns alltid skönt att gå till frisören. Jag håller på att spara till längre hår. Men håret längs ögonen tycks ta lång tid att växa, tycker man iaf. Och nu klippte jag den, kanske ett par centimeter för mycket.

Inget skönt väder idag inte, vill ha mera sol. Att känna solen värma ens kinder när man går ut. Jag har svårt för lång dragna vintrar. Mmm..sol kom hit! Värm mig.

Har köpt för ett tag sen två stycken snygga trenchcoats, en svart kort, och en beige som jag vill använda snart!

Nu blir det inte så mycket mera ikväll,

bye bye.


Kommentarer
Postat av: sheida

det är skönt med nyklippt hår! :)

2006-04-05 | 11:01:34
Bloggadress: http://sheidas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback